Helpt de zwerfkatten in en om Almere

Schenken kan op vele manieren. Kleine bijdragen, grote bijdragen. In natura of financieel. Je kunt bijvoorbeeld jouw tijd in onze stichting steken door vrijwilligerswerk voor ons te doen. Je kunt ons jouw oude spullen schenken, zodat wij die op Marktplaats kunnen verkopen. Je kan sponsor worden, wanneer jouw diensten en/of bijdrage kunnen helpen bij een event of de dagelijkse gang van zaken. Denk bijvoorbeeld aan drukwerk of cadeaubonnen, waarvan een deel van de opbrengst naar onze stichting gaat.

Doneer online via Facebook.
Klik op de afbeelding.

doneer

Periodieke gift in natura
Een gift in natura is bijvoorbeeld dierenvoeding, dierenspeelgoed of dierenaccessoires ter waarde van een X-bedrag. Gebruik het formulier ‘Overeenkomst Periodieke gift in natura’, als je minimaal 5 jaar lang een gift in natura wilt doen aan ons. Dit formulier kunt u ingevuld en ondertekend mailen aan:

Periodieke gift in geld
Als je Stichting Zwerfkat Almere regelmatig steunt, is het wellicht een idee om je gift vast te laten leggen in een ‘Overeenkomst Periodieke gift in geld’. Je bepaalt zelf hoeveel je geeft en of je het bedrag maandelijks, per kwartaal of per jaar overmaakt. Dit formulier kunt u ingevuld en ondertekend mailen aan:
schenking@stichtingzwerfkatalmere.nl.

Als je de gift voor minimaal vijf jaar vastlegt, is deze fiscaal aftrekbaar. Dat betekent dat je per saldo meer aan Stichting Zwerfkat Almere kunt geven. Afhankelijk van de belastingschijf waar je in zit, ontvang je tot wel 52% van de gift retour van de Belastingdienst. Zie hier de ‘rekenvoorbeelden’. En ga je vóór 10 december 2014 een overeenkomst tot periodiek schenken met ons aan, dan maak je nog dit jaar gebruik van jouw belastingvoordeel.

Heb je nog vragen, dan kan je eventuele vragen stellen via e-mail:
schenking@stichtingzwerfkatalmere.nl.

Mocht je uiteindelijk besluiten om met ons een Overeenkomst Periodieke gift aan te gaan, dan kunnen wij je een Chip Cadeaubon of een Kappersbon aanbieden als welkomstgeschenk!

Schenken via Testament
Voor het opstellen van een testament waarin Stichting Zwerfkat Almere begunstigde is, kunnen wij ervoor zorgen dat je informatie en hulp krijgt van onze ‘huisnotaris’. Wij kunnen korting voor u krijgen voor het opstellen van uw testament.

Notariaat Fenneke Koster–Joenje
www.denieuwenotaris.nl
Middendreef 285, 8233 GT Lelystad
Tel: 0320-707475

Dus, wie kan en wil ons steunen met een klein of groot bedrag, eenmalig of maandelijks?
Ons IBAN-nummer is NL52 ABNA 0575 665 912 t.n.v. Stichting Zwerfkat Almere.
De dieren en ik zullen u zeer dankbaar zijn!
Ria Ooms